U cekanju tragedije
(prestaro za odgovor)
gotimer
2018-08-02 07:28:16 UTC
Eto, vec danima neki lik "nateze do daske" neku motorèinu po Vi¹kovu, sto po
glavnoj cesti i kod Plodina, bilo danju ili noci. Cekamo rezultat u nadi da
æe biti policija brza od nekog jadnika koji ce ovakvoj kamikazi (a sto nije
problem) "oduzeti prednost", pogotovo kada ovaj nateze preko 100.
Shixx
2018-08-16 12:26:33 UTC
Eto, vec danima neki lik "nateze do daske" neku motorčinu po Viąkovu, sto po
glavnoj cesti i kod Plodina, bilo danju ili noci. Cekamo rezultat u nadi da
će biti policija brza od nekog jadnika koji ce ovakvoj kamikazi (a sto nije
problem) "oduzeti prednost", pogotovo kada ovaj nateze preko 100.
Joj čuo sam ga jednu noć kada nisam mogao spavati ... opalio oko 1 ujutro pun gas od Petrola prema Viškovu pa nazad ...
gotimer
2018-11-16 11:17:28 UTC
Post by gotimer
[...]
Kasno je sada krunicu moliti.
Na Ÿalost ugasio se jedan mladi Ÿivot, a vozaè osobnog vozila ga ima na
savjesti.
R.I.P.
gotimer
https://www.fiuman.hr/policija-objavila-za-smrt-motociklista-u-marinicima-kriv-je-vozac-seata/
a***@gmail.com
2018-11-17 16:24:29 UTC
žao mi je vozača Seata! Mogu mislit kojoj brzinom je motor dojurio.
D@rius
2018-11-21 10:52:33 UTC
Post by gotimer
[...]
Sjeæam se tamo negdje sredinom 90tih kad sam naveèer toèio benzu na Mlaci
kako je pored mene velikom brzinom projurio nabrijani apn-ac bez prednjeg
svjetla a na njemu dva mulca bez kacige. Prva pomisao je bila da ovi neæe
daleko stiæi. I tako, nastavim dalje prema Opatiji kad kod pumpe na Kantridi
kolona...svi zaobilaze nešto na cesti i imam što vidjeti. Posred trake auto
sa razvaljenim prednjim desnim krajem a ispred onaj motor, jedan od mulaca
leži nepokretan na cesti a drugog drže za glavu da zaustave krvarenje. Malo
dalje vozaèica auta sjedi na nogostupu i kroz suze se dere ...nisam ga
vidjela, nisam ga vidjela....
Yossarian
2018-11-22 11:50:09 UTC
Malo dalje vozaèica auta sjedi na nogostupu i kroz suze se dere ...nisam
ga vidjela, nisam ga vidjela....
Kako ono ide
Vozač bez pameti uvijek naleti na vozača bez sreće.
Ili tako nekako :)
freelancer