postolar
(prestaro za odgovor)
Igor Sikanjic
2009-01-29 18:42:29 UTC
Ima li u Rijeci jos negdje dobar postolar?

Cini mi se da su pravi majstori otisli u penziju, a kod ovih "sve u jednom"
(postolar, bravar, kisobran popravljac, autolakirer...) mi se ne da ici
stavljati ni ðon..
Kjukar
2009-01-29 18:51:16 UTC
Post by Igor Sikanjic
[...]
Smijem li upitati - èemu sluŸi postolar?
Imam dva para "blagdanjskih" cipela (crne i smeðe, naravno), kupljenih na
nekim ultra sniŸenjima za ukupno 230 Kn. Perioda no¹enja - jednom godi¹nje
po par sati. Nakon par godina, bit æe no¹ene dvadeset sati, ali ih vi¹e neæe
nositi ni oni sa Vi¹kova, pa æu ih baciti.
Za radni dan se kupuje kvalitetne cipele ili tenisice. Svake od njih mi
traju debelo preko godinu dana. Kad umru - laka im zemlja.
Èemu, zaista, sluŸe postolari?
Jo¹ samo da se naðe netko ko krpa najlonke i popravlja ki¹obrane.
tomixc
2009-01-29 20:11:05 UTC
Imam dva para "blagdanjskih" cipela (crne i smeđe, naravno), kupljenih na
nekim ultra sniženjima za ukupno 230 Kn. Perioda nošenja - jednom godišnje
po par sati.
Vjerojatno sprovodi i vjenčanja :))
Kjukar
2009-01-29 20:46:01 UTC
Post by Kjukar
Imam dva para "blagdanjskih" cipela (crne i smeðe, naravno), kupljenih na
nekim ultra sniŸenjima za ukupno 230 Kn. Perioda no¹enja - jednom
godi¹nje po par sati.
Vjerojatno sprovodi i vjenèanja :))
Na sprovode ne idem. Bio sam materi, nonama i nonotima i par prijatelja koji
su stvarno prerano umrli. Ukupno - manje od deset puta u Ÿivotu.
Ukupno sam bio na pet vjenèanja, ukljuèujuæi svoje i dva kumstva.

Uglavnom mi trebaju za kazali¹te :-)
To je sto metara hoda od auta do kazali¹ta, pa jo¹ toliko nazad. Do dva puta
godi¹nje, jer imam fobiju od ljudi i guŸve, pa idem gledati samo ono ¹to
drugi ne gledaju :-)
Kresimir Hodak
2009-01-29 20:55:19 UTC
Post by Kjukar
Na sprovode ne idem. Bio sam materi, nonama i nonotima i par prijatelja
koji su stvarno prerano umrli. Ukupno - manje od deset puta u ľivotu.
...ali na sprovode ne ides?
Kjukar
2009-01-29 21:18:11 UTC
Post by Kresimir Hodak
Post by Kjukar
Na sprovode ne idem. Bio sam materi, nonama i nonotima i par prijatelja
koji su stvarno prerano umrli. Ukupno - manje od deset puta u Ÿivotu.
...ali na sprovode ne ides?
Ne. Ocu od ovoga, materi od onoga...ne idem. Ako raèunamo da sam bio i deset
puta u 27 godina...mislim da se to može smatrati kao - ne idem.
Kresimir Hodak
2009-01-29 22:32:30 UTC
Post by Kresimir Hodak
Post by Kjukar
Na sprovode ne idem. Bio sam materi, nonama i nonotima i par prijatelja
koji su stvarno prerano umrli. Ukupno - manje od deset puta u ľivotu.
...ali na sprovode ne ides?
Ne. Ocu od ovoga, materi od onoga...ne idem. Ako računamo da sam bio i
deset puta u 27 godina...mislim da se to može smatrati kao - ne idem.
Bio si otprilike 10 puta vise na sprovodima nego ja.
Koliko je onda puta "normalno" ici na sprovode za nekoga tko bi ustvrdio da
ide na sprovode?
Tamara
2009-01-29 23:02:19 UTC
Post by Kresimir Hodak
Post by Kjukar
Post by Kresimir Hodak
Post by Kjukar
[...]
Ovisi koliko ljudi poznajes + koliko si pristojan/maris za to.
Vjerujem da bi netko pametniji i kome se da, uspio napraviti formulu za
jedan pristoja broj godisnje.
Kresimir Hodak
2009-01-30 00:09:47 UTC
Malo, ali opet vise nego sto bih zelio + nisam pristojan/ne marim za to.
Kjukar
2009-01-30 15:41:27 UTC
Post by Kresimir Hodak
Bio si otprilike 10 puta vise na sprovodima nego ja.
Koliko je onda puta "normalno" ici na sprovode za nekoga tko bi ustvrdio
da ide na sprovode?
Znaèi, tvrdiš da nikada nisi bio na sprovodu?
Živi su ti roditelji i njihovi roditelji (ili bar nisu umrli odkako se
sjeæaš)?
Ni jedan prijatelj ti nije umro od raka u trideset i kojoj ili nastradao u
prometu?

Mislim da prièaš nešto što nije istina.

A onaj koji ide na sprovode; u tridesetima ide desetak puta godišnje, u
pedesetima tridesetak, a kasnije i sam umre, od upale pluæa zbog kiše i zime
na sprovodu.
Aleksandar Ivanisevic
2009-01-30 16:38:28 UTC
Post by Kjukar
A onaj koji ide na sprovode; u tridesetima ide desetak puta
godinje, u
30 godisnje!?! Ja imam 37 i bio sam na 5 sprovoda sveukupno u
zivotu. Da li to znaci da cu u slijedecih tri godine ici na 95
sprovoda? ;)
--
To sto si frustriran, zavidan tko zna na cemu i sto ne vidis dalje od
svoje guzice je tuzno. Da onda barem imas toliko samokontrole da
promjenis na bolje. - Davor Pasaric, hr.comp.mac
Kjukar
2009-01-30 17:22:52 UTC
Post by Aleksandar Ivanisevic
Post by Kjukar
[...]
Jedino ako spadas u "one koji idu na sprovode". Svima poznatima i njihovoj
rodbini :-)
"Nino s cimitera" je jedan poznati Lovranac, koji je bio na skoro svakom
sprovodu u Lovranu.
Kakve li je samo cipele on morao imat'...
Tamara
2009-01-30 19:31:17 UTC
Post by Kjukar
[...]
Ne obaziri se na njih, mislim da si pristojniji i vise ljudi znas od vecine
ljudi ovdje.
d***@gmail.com
2016-11-21 22:28:58 UTC
Da li je ovo o postolarima ili o sprovodima? ;-)
d***@gmail.com
2016-11-21 22:29:21 UTC
Da li je ovo o postolarima ili o sprovodima? ;-)
d***@gmail.com
2016-11-21 22:29:21 UTC
Da li je ovo o postolarima ili o sprovodima? ;-)
d***@gmail.com
2016-11-21 22:29:22 UTC
Da li je ovo o postolarima ili o sprovodima? ;-)
d***@gmail.com
2016-11-21 22:29:23 UTC
Da li je ovo o postolarima ili o sprovodima? ;-)

Kresimir Hodak
2009-01-30 17:37:36 UTC
Znači, tvrdiš da nikada nisi bio na sprovodu?
Jebe te malo matematika?
Živi su ti roditelji i njihovi roditelji (ili bar nisu umrli odkako se
sjećaš)?
Moji su roditelji zivi.
Ni jedan prijatelj ti nije umro od raka u trideset i kojoj ili nastradao u
prometu?
Ne.
Mislim da pričaš nešto što nije istina.
Dobro.
A onaj koji ide na sprovode; u tridesetima ide desetak puta godišnje, u
pedesetima tridesetak, a kasnije i sam umre, od upale pluća zbog kiše i
zime na sprovodu.
Dobro, ti ne ides na sprovode.
livio.
2009-01-30 14:59:16 UTC
Post by Kresimir Hodak
Post by Kjukar
Na sprovode ne idem. Bio sam materi, nonama i nonotima i par prijatelja
koji su stvarno prerano umrli. Ukupno - manje od deset puta u ľivotu.
...ali na sprovode ne ides?
ide, ali ne ide.
grok, prc.
Kresimir Hodak
2009-01-30 17:38:24 UTC
Post by livio.
Post by Kresimir Hodak
...ali na sprovode ne ides?
ide, ali ne ide.
:) preocito. cak i za njega. valjda.
DC
2009-01-30 08:04:01 UTC
Post by Kjukar
Uglavnom mi trebaju za kazali¹te :-)
To je sto metara hoda od auta do kazali¹ta, pa jo¹ toliko nazad. Do dva
puta godi¹nje, jer imam fobiju od ljudi i guŸve, pa idem gledati samo ono
¹to drugi ne gledaju :-)
tijekom boravka u kazalistu, cipele zadrzis na nogama ili ih spremas u
poseban sef ?
Old
2009-01-29 19:33:58 UTC
Post by Igor Sikanjic
[...]
Imas na Turnicu ispod marketa u Candekovoj, kod poste. Dao sam ondje
promijeniti djonove na gojzericama i sl., sasvim je OK. Za jeftinije cipele
se ne isplati, bolje je kupiti novo.
livio.
2009-01-30 14:58:46 UTC
Post by Igor Sikanjic
Ima li u Rijeci jos negdje dobar postolar?
Cini mi se da su pravi majstori otisli u penziju, a kod ovih "sve u jednom"
(postolar, bravar, kisobran popravljac, autolakirer...) mi se ne da ici
stavljati ni đon..
ne koristim usluge postolara, ali svaki put kad prodjem pored jedne radnje
u blizini muzicke skole, dobijem poriv da udjem unutra i popravim nesto na
cipeli. isto izgledala kao i prije 20 godina.
grok, prc.
livio.
2009-01-30 15:03:51 UTC
Post by livio.
isto izgledala kao i prije 20 godina.
iju, zgrijesila sam.
grok, prc.
Igor Sikanjic
2009-01-30 16:17:32 UTC
Post by livio.
Post by Igor Sikanjic
[...]
onaj postolar pored malog ducana (sto se nekad zvao alf), preko puta
chipoteke? :-)
livio.
2009-01-30 19:43:05 UTC
Post by Igor Sikanjic
[...]