garaza u trstu
(prestaro za odgovor)
darker
2011-02-18 09:36:35 UTC
Kako se zove ona velika garaža u Trstu, mislim da je locirana u
blizini autobusnog kolodvora?
Ako netko zna i adresu te garaže,bilo bi jako dobro da je napiše.

Hvala

---
Cigareta skraćuje život za 2 minute, butelja vina za 4 minute, a
jedan radni dan skraćuje život za 8 sati
---
Kikša
2011-02-18 10:06:01 UTC
Post by darker
Kako se zove ona velika garaža u Trstu, mislim da je locirana u
blizini autobusnog kolodvora?
Ako netko zna i adresu te garaže,bilo bi jako dobro da je napiše.
Hvala
Famozni "Silos" :)

http://www.sabait.it/park/it/Trieste/40D0001_TS_TriesteSilos

;)
[...]