Da li ima koga?
(prestaro za odgovor)
Dakky
2015-07-14 23:34:11 UTC
Ili da obrisem "pretplatu" na grupu?
robiu
2015-07-15 19:37:36 UTC
nema, ne briši :)

"Dakky" wrote in message news:mo469l$rpt$***@ls237.t-com.hr...

Ili da obrisem "pretplatu" na grupu?
moki
2015-07-16 18:26:41 UTC
Post by robiu
nema, ne briši :)
Ili da obrisem "pretplatu" na grupu?
ima,al moš obrisat
Dakky
2015-07-17 02:43:14 UTC
Post by moki
Post by robiu
nema, ne briši :)
Ili da obrisem "pretplatu" na grupu?
ima,al moš obrisat
Pa kako stvari stoje.... zbilja mogu... steta....
freelancer
2015-07-19 10:32:22 UTC
Post by Dakky
Post by moki
Post by robiu
nema, ne briši :)
Ili da obrisem "pretplatu" na grupu?
ima,al moš obrisat
Pa kako stvari stoje.... zbilja mogu... steta....
Ne, ne, nemoj. :)

---
Yossarian
Ma pustiga neka briše :)))
Dunja Crnic
2015-07-20 18:05:59 UTC
Post by Dakky
Ili da obrisem "pretplatu" na grupu?
Rekla bih da je Usenet umro. Sad posjetih samogradnju, i vidim da je
zadnji post napisan u siječnju ove godine. Užas!!! Zar ljudi više ni ne
pričaju, ni ne grade? Ni ne odsgovaraju na pitanja, niti znaju tko im
svira kod Guvernerove?
Ajoj. :-(
Dunja Crnic
2015-07-20 18:12:26 UTC
Post by Dunja Crnic
Post by Dakky
[...]
Sad vidjeh da samogradnja ipak nije mrtva, ljudi i dalje lijepe i
žbukaju :-) Bar nešto od Useneta je još živo. :-)

Dakky, gdje te opet nisu pustili? :-) Mene skoro upravo nisu pustili na
samogradnju :-P
Dakky
2015-07-23 00:35:37 UTC
Post by Dunja Crnic
Dakky, gdje te opet nisu pustili? :-) Mene skoro upravo nisu pustili na
samogradnju :-P
Nisu me pustili u subotu u Colosseum u Opatiji jer sam imao torbu na ramenu.

No, kad je cilj cuga, sve se rijesi na katu iznad ;)
Dunja Crnic
2015-08-03 19:40:18 UTC
Post by Dakky
Post by Dunja Crnic
[...]