Sajam novih tehnologija 25-27.4 Rijeka - HKD
(prestaro za odgovor)
anrxc
2007-04-17 01:02:57 UTC
RiLinux (rilinux.hr) poziva sve zainteresirane na sajam novih
tehnologija. Pod sponzorstvom saveza inovatora pripremili smo solidan
program. Biti cemo tamo sva tri dana, djeliti distribucije, odrzati
install-fest, radionicu kao uvod u GNU/Linux i jos ponesto...

Ako netko zeli ucestvovati ili pomoci neka nam se obrati na vrijeme radi
izrade potrebne akreditacije.

Vise o sajmu moze se naci ovdje
http://tinyurl.com/yvmhgl
http://www.rijecki-sajam.hr/drugo/snt.htm
JID:anrxc|sysphere|org | sysphere.org/~anrxc/
Yossarian
2007-04-17 07:06:32 UTC
Post by anrxc
[...]
12.00-12.30
Predavanje gosp.*Danijel Frka*, Rijeka promet Rijeka:+IB0-Napredni sustav
upravljanja prometom u Gradu Rijeci+IB0-

Mislim da +AQc-e ovo biti jako va+AX4-no za HCGR, a ni ovo nije za baciti

13.00 - 13.30
Predavanje dr. sc. Ivan Milo+AWE-,Veleu+AQ0-ili+AWE-te u Rijeci:+IB0- *Lebde+AQc-a
+AX4-eljeznica +IBM- Klju+AQ0-ni +AQ0-imbenik razvoja suvremenog javnog gradskog
prometa njegov utjecaj na razvoj urbanog turizma u +AWE-iroj rije+AQ0-koj
regiji*+IB0- prezentacija +- rasprava
Sre+AQc-a je zbroj izbjegnutih nesre+AQc-a.
D.J.Z.
2007-04-17 08:27:45 UTC
Post by Yossarian
12.00-12.30
Predavanje gosp.*Danijel Frka*, Rijeka promet Rijeka:”Napredni sustav
upravljanja prometom u Gradu Rijeci”
Ovo bi trebalo uvrstiti u 'Best of the web' Da nije za plakat bilo
urnebesno.
User
2007-04-17 16:43:03 UTC
Post by D.J.Z.
Post by Yossarian
[...]
taj "Napredni sustav" mi svakodnevno lici na PAU (Pattern Against User)
c***@fly.srk.fer.hr.invalid
2007-04-18 07:58:55 UTC
Post by User
Post by D.J.Z.
[...]
Pa iskreno, kakogod ti se cinilo, taj sustav funkcionira... I to jako dobro
funkcionira... Kretanje vozila postoji, cak i po najvecim guzvama... Nakon 9
godina zivota u Zagrebu, mogu ti reci da u Zagrebu ne postoji nikakva
kontrola prometa, i da su guzve stvarno uzasne... Tipican primjer ti je
relacija na kojoj sam putovao zadnjih dva mjeseca skoro svaki dan: Remiza -
Autobusni kolodvor oko 16:30... Brat bratu, ako stignes za manje od 40
minuta onda si car... Dobro, ja sam nasao nekakve kratice koje duljinom
nemaju veze sa kraticama, ali se puno prije stigne... Jos ako povuces
relaciju Remiza - Srebrnjak, tek si onda u banani ako ides standardnim
prometnicama (sat vremena minimalno)... Ja sam uspijevao stizat u puno
kracem roku, tipa 15-20 minuta jer dosta dobro poznajem male ulicice po
Zagrebu... :)

Dakle, kakav god taj sustav bio u Rijeci, funkcionira jako dobro... I ako
cemo tocno, imao sam ja svojevremeno neke ideje i prezentacije na temu
inteligentnog upravljanja prometom, samo sto su to bile samo idejne razrade,
a ne i gotova rjesenja...
--
Skupstinao podmazuje Madjarski bananaog gladija cijeli dan
na stolu ? By runf

Damir Lukic, ***@_MAKNIOVO_fly.srk.fer.hr
a member of hr.comp.hardver FAQ-team
Dejan Rodiger
2007-04-18 08:35:51 UTC
Post by c***@fly.srk.fer.hr.invalid
[...]
I onda se meni cude sto putujem iz Cakovca u Zagreb na posao.
Stignem brze od nekih koji stanuju u Zagrebu :-)
1sat i 10 minuta preko ulaza Zapad do Bastijanove (121km)
--
Dejan Rodiger - PGP ID 0xAC8722DC
Delete wirus from e-mail address
Sasa Aksentijevic
2007-04-18 10:22:07 UTC
On Wed, 18 Apr 2007 10:35:51 +0200, Dejan Rodiger
Post by Dejan Rodiger
[...]
Ja se nadam da ti placa pokrije 60.500 km amortizacije vozila godisnje
+ benzin + eventualne cestarine.

--
I have a problem with too much money. I can't reinvest it fast enough, and because I reinvest it, more money comes in. Yes, the rich do get richer.
Robert Kiyosaki
Igor Jagec
2007-04-18 13:04:13 UTC
Post by Dejan Rodiger
I onda se meni cude sto putujem iz Cakovca u Zagreb na posao.
Stignem brze od nekih koji stanuju u Zagrebu :-)
Da, a kolko te košta gorivo mjesečno?
Post by Dejan Rodiger
1sat i 10 minuta preko ulaza Zapad do Bastijanove (121km)
Kolko??? Meni od Križevaca treba sat vremena (65 km). Oke, nije mi
cijeli put autocesta pa... ali bit će do izbora, cestogradnja je tada
"in" ;)
Igor Jagec
Dejan Rodiger
2007-04-18 15:24:48 UTC
Post by Igor Jagec
Post by Dejan Rodiger
I onda se meni cude sto putujem iz Cakovca u Zagreb na posao.
Stignem brze od nekih koji stanuju u Zagrebu :-)
Da, a kolko te košta gorivo mjesečno?
Gorivo + cestarina je maximalno 140kn dnevno (znaci oba smjera).
Hehe, vozim na plin. A za ENC imam 10% popusta. Cestarina je oko 29kn u
jednom smjeru minus 10%.
Imam mogucnost i rada od kuce (1-2 dana tjedno), pa mi nisu troskovi fiksni.
Znaci od 1700 do 2800kn mjesecno.
Post by Igor Jagec
Post by Dejan Rodiger
[...]
121km mi je od kuce do posla. Od kuce do autoceste mi je nekih 7-8 minuta,
sama autocesta je 50 minuta do izlaza ZG zapad (120-140km/h), i ostatak do
posla je nekih 15-20 minuta. U jutro i nije takva guzva od ZG Zapad do
Bastijanove. Imam nekih 4-5 semafora. Jedino se zna dogoditi da je
ponedjeljkom zastoj zbog kamiona do prvog semafora.
anrxc
2007-04-22 23:28:24 UTC
Post by Dejan Rodiger
[...]
Kakva kontrola, fasciniran sam, bojim se pomisliti sto bi se desilo da
sutra ujutro zapnes do drugog semafora! Kataklizma... :)
JID:anrxc|sysphere|org | sysphere.org/~anrxc/
Sasa Aksentijevic
2007-04-18 08:40:56 UTC
On Wed, 18 Apr 2007 07:58:55 +0000 (UTC),
Post by c***@fly.srk.fer.hr.invalid
Dakle, kakav god taj sustav bio u Rijeci, funkcionira jako dobro...
Skroman si.

Robert Kiyosaki
c***@fly.srk.fer.hr.invalid
2007-04-18 10:12:31 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Post by c***@fly.srk.fer.hr.invalid
Dakle, kakav god taj sustav bio u Rijeci, funkcionira jako dobro...
Skroman si.
Bemtimisa, tebe nisam dugo ni cuo ni vidio! :)))))

Ha cuj, cinjenica je da taj sustav upravljanja prometom funkcionira najbolje
sto moze (osim kad pocnu stavljat policajce da reguliraju promet, onda kaos
totalni)... Ne znam kolko si vremena proveo u Zagrebu, no to i nema tako
puno veze, dovoljno da jednom dodjes i skuzis da je sve pod pravim kutom
(tipicna austrougarska gradnja, ima jos takvih gradova - Bec, Budimpesta,
Prag, itd)... Rijeka je pak nesto potpuno drukcije bas sto se prometnica
tice, jer dole doslovno ne postoje pravilna raskrizja, ceste su slozene jako
cudno, svi koji nisu iz Rijeke se izgube dok kazes keks... I regulacija
prometa je izvedena stvarno najbolje sto se moglo za neke normalne novce...
:))

Jedini cepovi koje sam primjetio su ono krizanje kod Guvernerove palace
(pogotovo po ljeti, inace ni tamo nikad nisam uletavo u neku ogromnu guzvu),
i krizanje kod Elektroprimorja i to jedino kad reguliraju policajci, a ne
semafori... Ovo ostalo je inace skroz OK rijeseno, automatizam na djelu, ja
zadovoljan... :)

BTW., sta ima sa vama dole?

P.S. Obecajem da necu bit dosadan i naporan... ;)
--
Konobaricaa podjebava na jahti zut paradajzu slusu satima ?

livio.
2007-04-18 10:44:56 UTC
[...]
dakle, rijecki sustav odlicno funkcionira jer su u zagrebu guzve. da nisi
ponovio, ne bih vjerovao.
grok, prc.
Igor Jagec
2007-04-18 12:56:46 UTC
Post by User
[...]
Da. Ako ikad poželiš pravu psihoterapiju, preporučam u prometnoj špici
otić po autocesti do Sesveta i tamo se skinut s autoceste pa da vidiš
uživancije ;) Nikad, ali nikad u životu nisam vidio da ta 2 semafora
rade (a vrlo često se tamo skidam s autoceste, i dosta često putujem u
ZG). Nevjerojatno. Katkada moraš agresivno presjeć put nadolazećim
vozilima inače moš' čekat i do pol sata na prelazak tih dvaju križanja
(ovisno s koje strane se skineš s autoceste). Pravi stimulans vozačima
da poštuju propise.

Inače, na FPZ-u je uvedeno usmjerenje ITS (inteligentni transportni
sustavi) pa se nadam da to jednog dana bude implementirano u gradu
Zagrebu. Sadašnje stanje je katastrofično, i neće ga riješiti samo
podizanje cijena parkiranja. Ono malo što sam to vidio glede ITS-a, čini
mi se vrlo zanimljivim.
Igor Jagec
c***@fly.srk.fer.hr.invalid
2007-04-18 13:45:50 UTC
Inaèe, na FPZ-u je uvedeno usmjerenje ITS (inteligentni transportni
sustavi) pa se nadam da to jednog dana bude implementirano u gradu
Zagrebu. Sada¹nje stanje je katastrofièno, i neæe ga rije¹iti samo
podizanje cijena parkiranja. Ono malo ¹to sam to vidio glede ITS-a, èini
mi se vrlo zanimljivim.
Inteligentni transportni sustavi? Brijem da se tu misli na nest drugo,
inteligentni vilicari i ostala transportna vozila koja mogu samohodno
vozikat okolo po skladistima (nije to nist novo)...

Kamera ili senzori na vozilu (ultrazvucni, laserski), markeri po prostoriji
i stvar se vozika... Dosta smo se sa time igrali na faxu...

Al kako god, ono sto zapravo zelimo je inteligentno upravljanje prometom...
Ja sam imao svojevremeno jednu prezentaciju, cek da vidim ako je jos negdje
na webu... Jok, nije tu, mislim da mi je u Rijeci na serveru... Uglavnom,
zasnivalo se na nadgledanju prometa kamerama, koristenjem raznoraznih
algoritama za obradu slike (trivijalni problemi - usporedba sa testnom
slikom prazne prometnice, pa iz toga onda proracunavanje koeficijenata kolka
je guzva na cesti), zatim bilo je tu jos hrpa gluposti, tipa prepoznavanje
reg. oznaka u slucaju da se detektira nenormalno ponasanje na cesti... Sve
je trebalo biti bazirano na prioritetima odredjenih prometnica... Tako, bilo
je dosta stvari, bio sam u jednoj dost velikoj Splitskoj firmi odrzat
prezentaciju direktoru, covjek je nasao neke stvari koje su ga
zainteresirale, ali nazalost, nikad se nismo pokrenuli sa mrtve tocke...
Iako smo trebali ustvari razviti softver za raznorazne gluposti
(prepoznavanje reg. plocica, tipa automobila, itd) za Luku Split... Nisam
imao ljude koji su to sposobni, yebga, tako da je ideja propala...
--
U ormaru se prekjucer drazesan romobilu sviru. By runf

Igor Jagec
2007-04-18 14:11:52 UTC
Post by Igor Jagec
[...]
Ne baš. Prvo kaj mi je Google izbacio:
http://jagor.srce.hr/~hhladnik/its.hh/misc_papers/stojeits.htm
http://jagor.srce.hr/~hhladnik/its.hh/misc_papers/ITS-seminar.zip
Post by c***@fly.srk.fer.hr.invalid
Al kako god, ono sto zapravo zelimo je inteligentno upravljanje prometom...
Otprilike to bi bio ITS. Onako, pojednostavljeno rečeno. Da, dosta se
dotiče s tvojom strukom. Osobno ne znam puno o tome, ali ono malo što
sam pročitao/vidio, izgleda mi dosta zanimljivo.
[...]
Ha ne znam, probaj kontaktirat nekoga na FPZ. Ništ te ne košta.
Igor Jagec
John
2007-04-23 19:24:09 UTC
[...]
I ja sam imao sjajnu ideju jednom za racunalni sustav upravljanja
planetom prema zeljama njenih zitelja. Kad god bi ti nesto pozelio,
sustav bi, uzevsi u obzir i zelje ostalih, pokusao naci rjesenje za
cijeli planet koje je optimalno sa stanovista iskoristenja svih resursa
na planetu. Napravio sam nekoliko prezentacija u tu svrhu (nazalost su
sve krepale zajedno sa mojim raid 5 zalihosnim diskovljem) i nekoliko
vecih firmi je bilo zainteresirano. Medjutim molili su me ako bi mogao
napraviti neke modifikacije ideje tako da se zelje odredjenih pojedinaca
pretpostavljaju idejama drugih. Pokazalo se da takav pristup znatno
komlicira ideju kako sa eticnog tako i sa implementacijskog stanovista.
Taman smo bili na rubu kompromisa kad se ispostavilo da nema 10^50
matematicara, programera i hardverasa da ostvare takav sustav i sve je
propalo. Gadno je to kad ti se ideja ne ostvari :-)
Ta
2007-04-24 16:19:13 UTC
Kakve veze ima promet po Zagrebu sa Rijekom ili comp.os.linux?!?

Ne voze li se linuxasi samo tramvajima, autobusima i vlakovima?
Bozidar Kenig
2007-04-23 19:12:34 UTC
Post by Ta
Kakve veze ima promet po Zagrebu sa Rijekom ili comp.os.linux?!?
Ne voze li se linuxasi samo tramvajima, autobusima i vlakovima?
Naravno da se necu sa svojim novim M5 vuci preko rinzola ili pustiti
da mi ga neki podrapanac sa golfom izguli parkiranog na ulici.
Ostavim ga u nekoj od garazi u gradu (Zgb) veci dio dana pa dalje
prosecem centrom ili odem jos 2-3 stanice tramvajem/busom do
odredista (barem dok nisu ljetne vrucine). No svejedno se treba
probiti van centra kasnije popodne...
Sasa Aksentijevic
2007-04-23 21:18:40 UTC
Post by Bozidar Kenig
Post by Ta
[...]
Ti si jedinstveni primjer osobe koja ima M5 i email na fer-ovom
serveru.

--
"Gold were as good as twenty orators."
William Shakespeare
Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)
2007-04-23 21:38:00 UTC
Jedinstveni primjer ili lik iz bajke? :>
Ta
2007-04-25 08:42:28 UTC
Post by Bozidar Kenig
Post by Ta
[...]
Dobro, koji je tebi kurac? Pitanje je bilo retoricko, napisano samo kao
jeftina i amebicna provokacija, ne previse inteligentna.
Aleksandar Ivanisevic
2007-04-25 06:35:27 UTC
Post by Ta
Dobro, koji je tebi kurac? Pitanje je bilo retoricko, napisano samo
kao jeftina i amebicna provokacija, ne previse inteligentna.
Tamara ne zajebavaj etefase kad znas da oni iz svakog kurca vade
logaritam.
--
To sto si frustriran, zavidan tko zna na cemu i sto ne vidis dalje od
svoje guzice je tuzno. Da onda barem imas toliko samokontrole da
promjenis na bolje. - Davor Pasaric, hr.comp.mac
Ta
2007-04-26 11:45:42 UTC
Post by Aleksandar Ivanisevic
Post by Ta
[...]
Nek odjebu daleko! Ja ne dolazim pisati po comp.os.linux o menstrualnim
tegobama ili visini potpetica.
livio.
2007-04-25 14:54:50 UTC
Post by Ta
Nek odjebu daleko! Ja ne dolazim pisati po comp.os.linux o menstrualnim
tegobama ili visini potpetica.
sva sreca, ne cinis to ni ovdje.
grok, prc.
Ta
2007-04-26 20:04:38 UTC
To oni ne moraju znati. Neka barem netko misli da sam normalna zena.
c***@fly.srk.fer.hr.invalid
2007-04-17 09:12:47 UTC
Post by Yossarian
12.00-12.30
Predavanje gosp.*Danijel Frka*, Rijeka promet Rijeka:?Napredni sustav
upravljanja prometom u Gradu Rijeci?
Ovo bi mene jako interesiralo, al na zalost, sumnjam da cu moc bit u Rijeci
u to doba... :(
--
U ormaru opekaa pjeva pedofilan uljeo jebe za pet minuta ?

Sanjin Matijevic [BeastMaster]
2007-04-17 15:06:46 UTC
Post by Yossarian
13.00 - 13.30
Predavanje dr. sc. Ivan Milo¹,Veleuèili¹te u Rijeci:" *Lebdeæa
Ÿeljeznica - Kljuèni èimbenik razvoja suvremenog javnog gradskog
prometa njegov utjecaj na razvoj urbanog turizma u ¹iroj rijeèkoj
regiji*" prezentacija + rasprava
Oni jos sanjaju da ce sagradit maglev u Rijeci...

LOLCHINA :)
Marko P.
2007-04-17 17:04:53 UTC
Post by Sanjin Matijevic [BeastMaster]
Post by Yossarian
13.00 - 13.30
Predavanje dr. sc. Ivan Miloš,Veleučilište u Rijeci:" *Lebdeća
željeznica - Ključni čimbenik razvoja suvremenog javnog gradskog
prometa njegov utjecaj na razvoj urbanog turizma u široj riječkoj
Ne cudi, s obzirom da se spominje install fest! :)))))
d***@gmail.com
2007-04-24 13:27:53 UTC
Post by Ta
Dobro, koji je tebi kurac? Pitanje je bilo retoricko, napisano samo kao
jeftina i amebicna provokacija, ne previse inteligentna.
Budući da je prošao već koji tjedan, ne smatraš li da bi bilo vrijeme
da naštimaš tu svoju računalnu uru da ne pokazuje na budućnost? Bit će
da sam od južine nervozan, živce mi zapleće, pa me i takve stvari
smetaju.

dugonja Chaval.
Ta
2007-04-25 13:55:52 UTC
Post by Ta
Dobro, koji je tebi kurac? Pitanje je bilo retoricko, napisano samo kao
jeftina i amebicna provokacija, ne previse inteligentna.
Buduæi da je prošao veæ koji tjedan, ne smatraš li da bi bilo vrijeme
da naštimaš tu svoju raèunalnu uru da ne pokazuje na buduænost? Bit æe
da sam od južine nervozan, živce mi zapleæe, pa me i takve stvari
smetaju.

Boli me kurac.
Slavko Igric
2007-04-24 14:53:54 UTC
Post by Ta
Boli me kurac.
Valjda te netko bude poslao na abuse, PLONK!
sip:***@ekiga.net
Tomislav Ribicic
2007-04-24 18:38:29 UTC
Post by Slavko Igric
Post by Ta
Boli me kurac.
Valjda te netko bude poslao na abuse, PLONK!
Tko god to ucini, neka zna da cemo je svojim tijelima braniti.