kurve
(prestaro za odgovor)
ticbra@work
2009-12-21 11:21:49 UTC
Gdje potraziti u Rijeci ili Opatiji? Nesto za preporuciti ili mozda kakav
broj telefona?
Dr. Martens
2009-12-21 11:33:16 UTC
http://www.mup.hr/ mozda?

Kamikazo :-D
broj telefona?
ticbra@work
2009-12-21 12:29:49 UTC
Post by Dr. Martens
http://www.mup.hr/ mozda?
Kamikazo :-D
LOL
Ja ozbiljan, a ti tako......
c***@gmail.com
2020-07-12 13:20:53 UTC
Hei

NeoN
2009-12-21 14:06:33 UTC
Post by ***@work
Gdje potraziti u Rijeci ili Opatiji? Nesto za preporuciti ili mozda kakav
broj telefona?
Mislim da će Eva Gugić pošteno odraditi posao. Možeš ga i vaginalno
umetnuti, zdravlje je zajamčeno... A izgleda da je u novoj ponudi uključena
i frizura. :D

http://zena.hr/adresar/subjekt/eve_vl_gugic_eva/3986.aspx
Hellraiser
2009-12-21 16:22:57 UTC
Post by ***@work
Gdje potraziti u Rijeci ili Opatiji? Nesto za preporuciti ili mozda kakav
broj telefona?
capitano, hemingway, buddha
And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...
qwakica
2009-12-21 16:42:52 UTC
otvoris burzu i potrazis brojeve telefona od osoba koje nude "senzualne
masaze" ili "eroticne masaze". Nisam nikad bio, tako da neznam kako
izgledaju ali nemoj se iznenaditi ako umjesto mrsave ukrajinske tinejdjerice
(da ne kazem Lolite) dobijes podebelu, sredovjecnu, oronulu babu.
qwakica
2009-12-21 16:46:05 UTC
cijene bi trebale biti unificirane, tipa 200kn pusenje kurca, 500-700
jebanje i vjerojatno oko 1000kn guzenje. Za sve druge perverzije sigurno se
placa dodatno, ali ako se palis da joj svrsis po licu ili naredis da guta
spermu, brijem da tako nesto "ne nude u ponudi" jer je ipak riskantno za
AIDS isl.

Eto.
Kjukar
2009-12-21 16:54:34 UTC
Post by qwakica
[...]
Nisam medicinski obrazovan, ali "brijem" da "svr¹avanjem po licu" i
"gutanjem sperme" nitko nije dobio ni¹ta osim lo¹eg zadaha i tihog
podrigivanja. :-)))
qwakica
2009-12-21 17:09:13 UTC
yup, AIDS se prenosi krvlju, spermom ili "tekucinom iz vagine".

P.S.
pij sok od ananasa
Kjukar
2009-12-21 17:25:37 UTC
Post by qwakica
yup, AIDS se prenosi krvlju, spermom ili "tekucinom iz vagine".
P.S.
pij sok od ananasa
A Èabarabdiæevi æevapi se dostavljaju internetom.
Kakica; Nomen est omen.
Frodo
2009-12-21 19:43:00 UTC
Post by qwakica
[...]
Pa to je jeftinije nego da oženiš neku.
Kad žena uzme stvar u svoje ruke - onda je to velika stvar.
l***@gmail.com
2019-04-15 00:47:41 UTC
Haj
Papcina@lap
2009-12-22 19:38:31 UTC
Post by ***@work
Gdje potraziti u Rijeci ili Opatiji? Nesto za preporuciti ili mozda kakav
broj telefona?
erm mislim da ih mozes potrazit tamo na rivi, iza RKRi di je onaj
restoran samoposluge gdje su stolice i di je natkriveno... malo dalje
od VIP centra..
e sad, nisam nikad bio a ni ne znam kakve su cijene al znam da sam
cesto vidjao par cura i bile su rugobe samo tako..... il sam ja bio
prepijan :D

al zasto placat kad mozes pixke dobit i gratis ako odes
cetvrtkom/subotom do nekog cajkaroskog kluba? :D
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
***@gmail.com
Kjukar
2009-12-22 20:00:53 UTC
Post by ***@lap
al zasto placat kad mozes pixke dobit i gratis ako odes
cetvrtkom/subotom do nekog cajkaroskog kluba? :D
--
Da mi Kim Waild obeca picke, ne bih otisao do ""cajkaroskog kluba".Kad bih
vidio "goste", ne bi mi se mogao dignuti tjednima.
Papcina@lap
2009-12-22 22:36:55 UTC
On Tue, 22 Dec 2009 21:00:53 +0100, "Kjukar"
Post by Kjukar
Da mi Kim Waild obeca picke, ne bih otisao do ""cajkaroskog kluba".Kad bih
vidio "goste", ne bi mi se mogao dignuti tjednima.
onda ocito ne znas za sto se sve moze koristit PVC vrecica ili neki
slicni proizvod :)
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
***@gmail.com
Kjukar
2009-12-22 23:22:12 UTC
Post by Kjukar
[...]
Ako mislis da bi tu PVC vrecicu trebalo natuci na glavu gostima takvih
klubova...necu ti se usprotiviti. Nije da te podrzavam, ali ako vidim da to
radis, okrenut cu glavu na drugu stranu uz komentar: "pazi da ne ude zraka".
Papcina@lap
2009-12-23 00:26:56 UTC
On Wed, 23 Dec 2009 00:22:12 +0100, "Kjukar"
Post by Kjukar
[...]
:)
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
***@gmail.com
gand
2009-12-23 15:20:34 UTC
Post by Kjukar
Da mi Kim Waild obeca picke
Kim Wilde.
Inace sto starija, to je slicnija Kim Besniger.
Te Kim, sve neke iste WTF!
gand
2009-12-23 15:21:47 UTC
Basinger ROFL. MoŸe!
Kjukar
2009-12-23 16:29:46 UTC
Post by gand
Post by gand
Inace sto starija, to je slicnija Kim Besniger.
Basinger ROFL. MoŸe!
Kad sam napisao, skuŸio sam da mi "èudno izgleda napisano", ali me nije bilo
volja guglati da vidim kako se stvarno pi¹e.
Vidi¹ ti malo te Kim...Ne samo da su sliène, nego niti ne daju da im se
prezime ispravno napi¹e.
hrvoje
2009-12-23 22:01:55 UTC
Post by gand
Inace sto starija, to je slicnija Kim Besniger.
Basinger ROFL. Može!
Kad sam napisao, skužio sam da mi "čudno izgleda napisano", ali me nije bilo
volja guglati da vidim kako se stvarno piše.
Vidiš ti malo te Kim...Ne samo da su slične, nego niti ne daju da im se
prezime ispravno napiše.
ima i ona neka Kim ako se ne varam koja piše u Novom listu. možda i ona
izgleda kao ove vaše dvije.

ali Kim Wilde se čak i ja sjećam dok sam bio mali, s postera u birtijama,
to mi je povezano uz tete s borosanama i sok od marelice, tad sam bio dosta
mali.
bla
2009-12-24 14:18:48 UTC
ali Kim Wilde se èak i ja sjeæam dok sam bio mali, s postera u birtijama,
to mi je povezano uz tete s borosanama i sok od marelice, tad sam bio dosta
mali.
iz te generacije kokica ipak je bila i ostala zakon Samantha Fox :-)
iako ni Sabrina nije puno zaostajala :-)
Kjukar
2009-12-24 15:50:02 UTC
Post by bla
[...]
Kim Wilde je definitivno bila "najseksi".

Samanta Fox je bila mali ¹uver, sa ogromnim sisama.
Èak je i kæer jednog mog prijatelja dobila ime po njoj :-)
bla
2009-12-24 17:23:24 UTC
Post by Kjukar
Post by bla
[...]
imao sam tada i "original" kasetu od Kim na kojoj je ovo bio jedan od jaèih hitova

Kjukar
2009-12-24 17:45:59 UTC
Post by bla
imao sam tada i "original" kasetu od Kim na kojoj je ovo bio jedan od jaèih hitova
http://youtu.be/DI2K8d-52rE
Sad sam pogledao sve njene spotove na Jubito i shvatio da sam oduvjek bio
zaljubljen u nju. Èak mi je i ®enka rekla da su sve moje cure (za koje ona
zna) bile na neki naèin njioj sliène. Gledam sliku ®enke iz doba kad smo se
upoznali i vidim - istu frizuru!
Sad sam shvatio smisao svog Ÿivota - ®elim upoznati Kim Wilde i izjaviti joj
svoju bezgraniènu ljubav.
bla
2009-12-24 18:10:47 UTC
Post by bla
[...]
:-))))

moja je vi¹e u stilu Sammy Fox iako nije plava :-))

tko kaŸe da se snovi kad tad ne ostvaruju :-))))
NeoN
2009-12-25 02:01:09 UTC
Post by Kjukar
Post by bla
imao sam tada i "original" kasetu od Kim na kojoj je ovo bio jedan od
jačih hitova
http://youtu.be/DI2K8d-52rE
Sad sam pogledao sve njene spotove na Jubito i shvatio da sam oduvjek bio
zaljubljen u nju. Čak mi je i Ženka rekla da su sve moje cure (za koje ona
zna) bile na neki način njioj slične. Gledam sliku Ženke iz doba kad smo
se upoznali i vidim - istu frizuru!
Mislim da je tih godina jedno 90% žena imalo slične zurke... :)

Jesi li i ti imao fudbalerku u to doba?
Post by Kjukar
Sad sam shvatio smisao svog života - Želim upoznati Kim Wilde i izjaviti
joj svoju bezgraničnu ljubav.
Julia će biti ljubomorna. :(
Kjukar
2009-12-25 08:29:10 UTC
Mislim da je tih godina jedno 90% Ÿena imalo sliène zurke... :)
Jesi li i ti imao fudbalerku u to doba?
Naravno. Do kraja osamdesetih. :-))
Post by Kjukar
Sad sam shvatio smisao svog Ÿivota - ®elim upoznati Kim Wilde i izjaviti
joj svoju bezgraniènu ljubav.
Julia æe biti ljubomorna. :(
Ne volim vi¹e Juliju! I moŸe¹ joj to i reæ.
NeoN
2009-12-25 15:20:47 UTC
Post by NeoN
Post by Kjukar
Sad sam shvatio smisao svog života - Želim upoznati Kim Wilde i izjaviti
joj svoju bezgraničnu ljubav.
Julia će biti ljubomorna. :(
Ne volim više Juliju! I možeš joj to i reć.
:)
hrvoje
2009-12-24 21:08:40 UTC
Post by Kjukar
Post by bla
Post by hrvoje
[...]
Samanta Fox je bila mali šuver, sa ogromnim sisama.
"airbag". :)
Post by Kjukar
Čak je i kćer jednog mog prijatelja dobila ime po njoj :-)
Sad je onda negdje preko 20, a manje od 30 - je li ime pomoglo razvoju? :-)
Kjukar
2009-12-24 21:22:13 UTC
Post by hrvoje
Post by Kjukar
Èak je i kæer jednog mog prijatelja dobila ime po njoj :-)
Sad je onda negdje preko 20, a manje od 30 - je li ime pomoglo razvoju? :-)
Mislim da bi mogla imati ba¹ negdje oko 20, ali mislim da sam je zadnji put
vidio dok je nosila ¹kolsku torbu za oba ramena.
Tomislav Ribicic
Kim Jong-il malo odskace.
smith
ali ne puno
u***@gmail.com
2014-05-02 19:54:20 UTC
a***@gmail.com
2015-05-18 09:51:09 UTC
preporuci nesto da je mlado
a***@gmail.com
2015-05-18 09:51:56 UTC
daj neki kontakt volim mlade komade ž naravno
k***@gmail.com
2016-06-24 20:39:21 UTC
Rijeka,Drazice
o***@gmail.com