Sanjin iz Bosne
(prestaro za odgovor)
Ante
2010-12-09 13:08:27 UTC
Rekao mi je prijatelj da je ime Sanjin muslimansko ime. Ja mu govorim da u
Rijeci ima dosta ljudi koji se tako zovu i da je to hrvatsko ime. On kaze da
u rijeci ima dosta ljudi iz Bosne i Hercegovine i da zato tu ima puno ljudi
koji se zovu Sanjin. Ja sam bio uvjeren da je to cisto rijecko prezime, kao
sto je Duje cisto splitsko prezime. Tko se zove Duje, to je cisti fetivi
splicanin. Tako sam mislio da onaj tko se zove Sanjin da je to cisti fetivi
fiuman. Ja sam mislio da je Sanjin muska vezija imena Sanja.

Tko je u pravu, ja koji tvrdim da je Sanjin cisti fiuman ili moj prijatelj
koji tvrdi da je to bosanac i hercegovac.
moki
ti
c***@fly.srk.fer.hr.invalid
2010-12-09 13:28:04 UTC
Post by Ante
koji se zovu Sanjin. Ja sam bio uvjeren da je to cisto rijecko prezime, kao
sto je Duje cisto splitsko prezime. Tko se zove Duje, to je cisti fetivi
Ne shvacam kako Sanjin moze biti prezime... :))))
Post by Ante
Tko je u pravu, ja koji tvrdim da je Sanjin cisti fiuman ili moj prijatelj
koji tvrdi da je to bosanac i hercegovac.
Ti si u pravu, nikad nisam cuo za nikog u Bosni da se zove Sanjin...
--
Pod tusem lijaa dira lijep sladoledog pusija prekjucer ?
By runf

Damir Lukic, ***@_MAKNIOVO_fly.srk.fer.hr
http://inovator.blog.hr
http://calypso-innovations.blogspot.com/
Ante
2010-12-09 13:52:49 UTC
Post by c***@fly.srk.fer.hr.invalid
Ne shvacam kako Sanjin moze biti prezime... :))))
Slucajno sam napravio lapsus, mislio sam ime :))
Post by Ante
Tko je u pravu, ja koji tvrdim da je Sanjin cisti fiuman ili moj prijatelj
koji tvrdi da je to bosanac i hercegovac.
Ti si u pravu, nikad nisam cuo za nikog u Bosni da se zove Sanjin...
Dadkle, tako. Moj prijatelj ocito filozofira bez da ima pojma. Hvala na
odgovorima.
NeoN
2010-12-09 14:21:21 UTC
Post by Ante
[...]
Sreæom pa si naišao na dva struènjaka za imena, pa si sada otklonio sve
dvojbe. :)
c***@fly.srk.fer.hr.invalid
2010-12-09 15:05:16 UTC
Post by Ante
Dadkle, tako. Moj prijatelj ocito filozofira bez da ima pojma. Hvala na
odgovorima.
Sre?om pa si nai?ao na dva stru?njaka za imena, pa si sada otklonio sve
dvojbe. :)
Imam u Bosni puno rodbine i frendova, znam da nikad nisam cuo za ime
Sanjin...
--
Zidov ljubi trijezan cestaog ljubija danas u mesnici ?

Gio
2010-12-09 14:23:37 UTC
Post by Ante
Dadkle, tako. Moj prijatelj ocito filozofira bez da ima pojma. Hvala na
odgovorima.
Vidi malo tu:
http://tinyurl.com/35ob8j5
extensis
2010-12-09 18:56:21 UTC
Post by Ante
[...]
E bome moj frend iz Mostara se zove Sanjin. Čije je ime, ako zna
raditi dobre pite, koga briga!
Kjukar
2010-12-09 19:29:09 UTC
E bome moj frend iz Mostara se zove Sanjin. Èije je ime, ako zna
raditi dobre pite, koga briga!
I moj frend je Sanjin i zna me zajebavati, jer je meni jedan pranono do¹ao
iz Slovenije a pranona iz Lovrana, a njemu su doslovno svi u treæem koljenu
iz Kastav¹tine. :-)
Tamara
2010-12-09 23:25:14 UTC
Post by Kjukar
[...]
Neznam zasto se stalno hvalis tim svojim korjenima. :) Nije li to malo
inbreed?
extensis
2010-12-10 05:18:01 UTC
Post by Tamara
E bome moj frend iz Mostara se zove Sanjin. ije je ime, ako zna
raditi dobre pite, koga briga!
I moj frend je Sanjin i zna me zajebavati, jer je meni jedan pranono do ao
iz Slovenije a pranona iz Lovrana, a njemu su doslovno svi u tre em
koljenu iz Kastav tine. :-)
ROOOOOOOTS! BLODDY ROOOOOTS!
c***@fly.srk.fer.hr.invalid
2010-12-09 20:08:44 UTC
E bome moj frend iz Mostara se zove Sanjin. Èije je ime, ako zna
raditi dobre pite, koga briga!
E bas si naso pravo bosanski grad, nema sta...
--
Ivic Pasalico zmice pijan kruskao izbacuje popodne.

sk0d4
2010-12-09 14:31:55 UTC
Post by Ante
[...]
Nema sanjina ali ima Sanje. Po ovome siteu ti si u pravu.

http://www.namepedia.org/en/firstname/Sanja/
Ante
2010-12-09 22:44:31 UTC
Post by sk0d4
Nema sanjina ali ima Sanje. Po ovome siteu ti si u pravu.
http://www.namepedia.org/en/firstname/Sanja/
Znaci moj prijatelj ipak laprda. Ja znam da u rijeci ima najvise ljudi s
imenom Sanjin, a u BiH nikad nisam cuo to ime. Jos sam napisao prezime Frlan
u imenik od tportala i vidim da izbacuje sve hrvatska imena na to prezime,
tu i tamo neko srpsko, ali to su vjerojatno hrvati sa srpskim imenim (prije
za vrijeme Juge se nije gledalo je li ime srpsko ili hrvatsko tako da dosta
hrvata ima srpsko ime).

Uglavnom ispada da je taj Sanjin o kojem smo raspravljali ipak hrvat, a ne
musliman kako tvrdi moj prijatelj koji je navodni strucnjak za
antropologiju, a ustvari nema pojma.
aeo
Old
2010-12-09 23:14:15 UTC
Post by Ante
Rekao mi je prijatelj da je ime Sanjin muslimansko ime.
Jedino ako na Tajvanu ima M(m)uslimana.
http://sanyin.fullon-hotels.com/
Darko C
Mislim da je mislio na ima Jasmin
Tony
2010-12-14 12:28:17 UTC
Post by Darko C
Mislim da je mislio na ima Jasmin
Zasigurno je mislio na ime Sanjin jer se spominje da su pricali o poznatom
rijeckom poduzetniku Sanjinu.
Phoenix
2010-12-14 13:48:51 UTC
http://imehrvatsko.net/apex/f?p=108:IMENA:2625133976273092::NO:RP:P_IME:Sanjin

Najviše osoba nazvanih Sanjin rođeno je sedamdesetih godina prošlog
stoljeća, a najmanje četrdesetih godina prošlog stoljeća. Relativno najveći
broj osoba s imenom Sanjin slavi rođendan 27. prosinca.

Rasprostranjenost
Većina osoba koje se zovu Sanjin žitelji su Rijeke (ukupno preko četristo),
Zagreba (oko sto) te Raba (četrdesetak). S obzirom na broj stanovnika,
Sanjin najčešće je ime među stanovnicima Kostrene gdje se svaki dvjestoti
stanovnik tako zove.
c***@fly.srk.fer.hr.invalid
2010-12-14 15:01:46 UTC
Veæina osoba koje se zovu Sanjin Ÿitelji su Rijeke (ukupno preko èetristo),
Zagreba (oko sto) te Raba (èetrdesetak). S obzirom na broj stanovnika,
Sanjin najèe¹æe je ime meðu stanovnicima Kostrene gdje se svaki dvjestoti
stanovnik tako zove.
Hej! Pa ja znam jednog Sanjina iz Kostrene!!!!! Istinabog, iz nekog razloga
ga zovem Mirko, ali to sad nema nikakve veze...
--
Na jedrilici poglavicao likuje povrijedjen tornadoog guzija
popodne. By runf

s***@gmail.com
2015-02-02 20:30:59 UTC
Evo onda da čujete i za jednog Sanjina iz Bosne i Hercegovine. I nisam katoličke vjeroispovjesti
Dakky
2015-02-03 02:37:31 UTC
Novi ja? Jesu te izbacili iz nekog kluba?
d***@gmail.com
2015-08-02 14:42:56 UTC
Prije 1990. ime Sanjin sam čuo samo u BiH, pogotovo u Sarajevu, a izvan BiH su svi Sanjini (koje sam upoznao) bili iz podrijetlom iz BiH (više B. nego H.) ili su im to bili roditelji. Međutim danas je od valova izbjeglica iz BiH prošlo 20-tak godina pa se vjerojatno i ime Sanjin proširilo diljem Europe, a možda i Kine (San-Jin).
P.s: Možda su moja poznanstva sa Sanjinima iz BiH slučajna jer bez obzira na iskustvo, ja ipak nisam nikakav statistički zavod da bih bio sigurno u pravu.
s***@gmail.com
2018-12-13 21:37:37 UTC
Evo imene 100% bosanac sanjin 36god ..
s***@gmail.com
2019-01-25 02:21:02 UTC
Staljin, Lenjin, Sanjin...
s***@gmail.com
2019-07-13 20:17:32 UTC
Evo da razjasnim. Zivim u Bosni i muslimanske sam vjeroispovjesti i zovem se Sanjin, ovo je jedno od rijeđih imena kod nas ali u mom gradu ima jos par Sanjina. LP.
Sanjin Hodzic
2022-03-23 19:03:06 UTC
Post by Ante
[...]
Ja se zovem Sanjin i iz Bosne i Hercegovine sam, i to je vrlo često ime u BiH da znate.