Lanac,gdje kupiti?
(prestaro za odgovor)
bodul69
2010-08-05 20:49:42 UTC
treba mi lanac za barku 10 ili 12 mm...
zna li tko gdje ima kupiti na kile...cim jeftinije
neka zeljezara ili sl..jer sve sta sam nasao je na metar..i iznenadilo me
kako je skupo..
tnx
moki
tnx
bodul69
2010-08-06 09:06:20 UTC
mozda,nisam nikad kupovao..ali cca 100-120 kn/m
mi se cini ipak preskupo
nezna nikto kakvu zeljezariju?
kamo se kupuju cijevi i sl inace?
tnx
Hrxxx
2010-08-06 14:29:19 UTC
Post by bodul69
mozda,nisam nikad kupovao..ali cca 100-120 kn/m
mi se cini ipak preskupo
nezna nikto kakvu zeljezariju?
kamo se kupuju cijevi i sl inace?
Cijevi se kupuju u MICK Kukuljanovo, ili FERO u Zegotima kraj Kastva, al
ne znam dali drze lance. Lanaca ima vise manje po svim zeljezarama koje
ne prodaju cijevi tako da krenes po redu i obilazis.
HarraHotto
2010-08-06 15:18:34 UTC
Post by Hrxxx
Post by bodul69
[...]
probaj Kalina na orehovici, LB KOM na školjiću, onda ima jedna na
Belvederu kod ure (znam jer tamo ja visim), bil je nekad na brajdi, tamo
na pomeriju jedna malo opremljenija, ne znam da li je još uvjek...
aeo
2010-08-06 19:03:21 UTC
Motomariner d.o.o.
M. Baraca 19
Post by Hrxxx
Post by bodul69
[...]
probaj Kalina na orehovici, LB KOM na skoljicu, onda ima jedna na
Belvederu kod ure (znam jer tamo ja visim), bil je nekad na brajdi, tamo
na pomeriju jedna malo opremljenija, ne znam da li je jos uvjek...
Kreten Naduti
2010-08-12 10:25:35 UTC
Post by bodul69
[...]
U Bauhausu imaš apsolutno sve za barku, pa i vise.
Inace nisi rekao da li trazis lanac od prokroma ili obicni, u svakom
slucaju gore imas sve.
ZS
2010-11-28 09:34:03 UTC
Metis! Covjek ne bi vjerovao cega se sve moze naci i sto ljudi bacaju.....
r***@gmail.com
2017-10-14 19:40:46 UTC
www.comiter.hr
veleprodaja lanaca