Privatni prijevoz bolesnika??
(prestaro za odgovor)
xyz
2011-01-03 21:03:28 UTC
Iskrslo mi da sutra ve u podna moram imati prijevoz za bolenu osobu s
obzirom da sam to saznao krajem dana nisam stigao na netu naci kontakt
od neke privatne sluzbe za prijevoz bolesnika.

Znam da na susaku na hitnom traktu ima tone tih samoljepljivih reklama
ali nisam na netu iskopao ni jednu od tih neka osim sluzbi iz zagreba
itd.

Pa ako netko slucajno ima informaciju cjenio bilo bi mi od velike pomoci
alternativa mi je da se odvezem sutra do susaka ako se ne snadem pa ako
uspijem ubosti termin za podne.

Tnx unaprijed pozz
Gio
2011-01-04 07:09:45 UTC
Post by xyz
[...]
Mislim da se firma koju vidim da vozi nepokretne i tesko pokretne ljude
zove Avena.
Sanja
potrazi broj na netu
SS6AN
http://www.ambulance-puci.com/
xyz
2011-06-02 21:12:13 UTC
In article <***@news.iskon.hr>, ***@test.iq
says...
Post by xyz
[...]
I tako uspjesno sam se snasao.

Ako itko zatreba ostavit cu broj jedne sluzbe neznam ni ime ali decki su
po mojoj procjeni bolji od onih iz drzavne hitne sluzbe.

Za oca mi to nije bilo stresno kao kada su ga ovi iz hitne vozili.

I cjena je jeftinija od ovih iz hitne ako ih unajmljujete oni naplacuju
oko 400 - 500.

A ova firma 200.

098-719-377

pozz
v***@gmail.com
2018-09-17 18:28:31 UTC
Prijevoz nepokretnih i tesko pokretnih osoba u Hrvatskoj i inozemstvu povoljne cijene a vrhunska usluga broj 0921548154