Novcanik
(prestaro za odgovor)
Dakky
2015-12-30 04:13:58 UTC
Gdje kupiti novcanik? Bitno je da ima dva pretinca za "sitne" i "krupne"
novcanice, dzep za kovanice, i par utora za kartice. Pozeljno koza da
traje sljedecih par godina.

Probao na eBayu ali ovo sto trazim je ocito prezahtjevno za eBay. Pa
ajmo kod nas, ili sam ja nesposoban. Genuine Leather Wallet nadje brdo
oglasa ali ni jedan po gornjim zeljama...

Gdje opcenito ima najvise novcanika za kupiti u RI?

Pozdrav
stari
Gradska tržnica i Torbica na Korzu
joe
2015-12-31 17:46:00 UTC
Post by Dakky
[...]
Ja sam zadnji kupio u Torbici. Imaju osrednje brendirane novcanike,
cijena je bila oko 150 kn, ako se ne varam.
AnArChY
Pozdrav
moki
2016-01-05 21:04:33 UTC
[...]