Fuge u boji?
(prestaro za odgovor)
Hellraiser
2015-11-03 17:55:02 UTC
Gdje da u ovom gradu čovjek kupi fuge za pločice, a da nisu sive, bijele
ili krem? Trebaju mi svijetlozelene. Sa lajsnama slična priča, btw. Svi se
čude kakve to specijalne stvari ja izmišljam, kao da živim u zadnjem selu.
And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...
Dunja Crnic
2015-11-05 11:04:16 UTC
Post by Hellraiser
[...]
Koliko znam, u Rijeci je otvoren Bauhaus. U Zagrebačkom sam ja kad je
trebalo kupovala plave, zelene i smeđe fuge za adekvatne pločice. Imaš
na odjelu keramike. U nekima je na odjelu boja i lakova. Za lajsne se ne
sjećam gdje su kupljene.
Hellraiser
2015-11-07 18:23:13 UTC
I tada nas je Dunja Crnic počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
Post by Dunja Crnic
Post by Hellraiser
[...]
našao sam u kemetalu na čavlima. imaju fuge, lajsne i silikone u svim
bojama bez ikakvih čekanja i filozofija.
still have a lot to learn...
Dunja Crnic
2015-11-11 20:03:55 UTC
Post by Hellraiser
Post by Dunja Crnic
[...]
To je dobro znati, mada ne gradim u Rijeci :-)