salomon tenisice?
(prestaro za odgovor)
d***@gmail.com
2013-04-15 15:02:41 UTC
jel ima u Rijeci za kupiti salomon tenisica? koji dućan to drži?
sk0d4
2013-04-15 15:37:01 UTC
Post by d***@gmail.com
jel ima u Rijeci za kupiti salomon tenisica? koji dućan to drži?
Ima sigurno, vidjeh ih prije neko vrijeme. Gdje, nisam siguran. Cini mi
se u sport ducanu u Tower centru (turbo sport, super sport ili kako se
zove). Gledao sam prije neko vrijeme planiraske gojze i vidio Salomon.
Ja
2013-04-15 16:30:39 UTC
Intersport u Merkatoru - tamo sam ih vidio
(051) 680-437

jel ima u Rijeci za kupiti salomon tenisica? koji duæan to drŸi?
Papcina@lap
2013-04-15 19:52:05 UTC
jel ima u Rijeci za kupiti salomon tenisica? koji dućan to drľi?
ducan na jelacicevom, blizu okretista, tamo kod semafora, 3m od njega

inace, preporucam wiggle.co.uk, ducan u basovizzi track&field kao i
alternativa sport

ali....
bjez od salomona cim dalje...
lose na mokrom terenu, sklizu, raspadne im se djon brzo, goretex pusta
iako su nove novcate tenisice...
mislim da je ovo moje prilicno vjerodostojno jer sam imao nekoliko
salomonki al sad imam samo jedan par kojeg nosim za "slobodno vrijeme"
jer mi je dobar onaj njihov quick-lace system
sve drugo, za trcanje, treking i to, svojim nogama povjerujem La
Sportiva tenisicama...

i stvarno, cuvaj se mokrog terena sa bilo kojim salomonkama...

kvaliteta im je naglo opala u par godina, a u nas vjerujem da se salju
samo losiji modeli... ali marketing radi svoje pa su i dalje vrlo
popularni kod nas, tim vise sto hrvati vole skupe stvari :) ....

ps- navodno su jos dobre i brooks i inov8 tenisice al ih nisam imao
prilike isprobati...
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
Goran C.
2013-04-15 20:54:03 UTC
"***@lap" je napisao u poruci interesnoj
grupi:***@4ax.com...

bjez od salomona cim dalje...
lose na mokrom terenu, sklizu, raspadne im se djon brzo, goretex pusta
iako su nove novcate tenisice...

A kakve su na suhoj podlozi? Buka? Potrošnja goriva?
Jesu dobile barem Djelomično se preporučuje!

LOL, kao u ADAC-ovom testu guma. Dajte ljudi to su tenisice.
Papcina@lap
2013-04-15 21:31:52 UTC
On Mon, 15 Apr 2013 22:54:03 +0200, "Goran C."
Post by Goran C.
A kakve su na suhoj podlozi? Buka? Potrošnja goriva?
Jesu dobile barem Djelomično se preporučuje!
LOL, kao u ADAC-ovom testu guma. Dajte ljudi to su tenisice.
covjeku sam dao svoje misljenje, ti govori sto oces...
uostalom, s obzirom na komentar pretpostavljam da ne trcis previse po
sumama i sl, pa onda se bolje uhvati trckaranja i isprobaj par
tenisica pa ces vidjet...

ne govorim o zuljevima, jer ne odgovaraju svakom stopalu ista
tenisica, vec govorim o kvaliteti izrade i prijanjanju tenisice na
podlogu po kojoj se trci.... a salomon je svakako "razvikano smece",
to je moje misljenje i ti se nemoras slozit s njim...
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
Zloran
2013-04-15 21:16:44 UTC
Post by ***@lap
ali....
bjez od salomona cim dalje...
Kupio jednom, nikad vise!
Post by ***@lap
[...]
sve tocno!
Post by ***@lap
i stvarno, cuvaj se mokrog terena sa bilo kojim salomonkama...
I to isto, kao da si na ledu. Doduse ne znam je li to problem iskljucivo
salomonki ili opcenito tenisica.
Post by ***@lap
kvaliteta im je naglo opala u par godina, a u nas vjerujem da se salju
samo losiji modeli... ali marketing radi svoje pa su i dalje vrlo
popularni kod nas, tim vise sto hrvati vole skupe stvari :) ....
govna vole govnaste tenisice.
Post by ***@lap
ps- navodno su jos dobre i brooks i inov8 tenisice al ih nisam imao
prilike isprobati...
I New Balance su super tenisice (provjereno). Skupe doduse.
Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/
Papcina@lap
2013-04-15 21:43:35 UTC
Post by Zloran
I New Balance su super tenisice (provjereno). Skupe doduse.
hmm vidjao sam ih po utrkama al nisu bas zastupljene u nas, osim
salomona kod nas najcesce vidjam la sportiva, brooks, inov8 i adidas
tenisice...

govorim za sumsko trcanje (offroad)

za cestu, tu koristim iskljucivo Asics, iako razmisljam uskoro uzeti
Li-Ning tenisice (kineska firma, ali navodno jako kvalitetna, a i
sponzori su mnogim drzavnim reprezentacijama)..

fascinatno je kako je unatrag godinu dana hrpa ljudi odjednom pocela
nositi salomonke samo zato sto su se poceli dobro promovirati na nasem
trzistu.... dokaz da je marketing vrlo bitan :D

btw, ovom koji je trazio savjet, preporucujem i odlazak u koper makar,
jer vani imaju hrpu modela a i cijena im je bolja i vjerojatno manje
stoje na lageru nego kod nas (guma otvrdne ako duze stoji na lageru)

sretno ugl!
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
c***@fly.srk.fer.hr.invalid
2013-04-16 02:06:20 UTC
Post by ***@lap
fascinatno je kako je unatrag godinu dana hrpa ljudi odjednom pocela
nositi salomonke samo zato sto su se poceli dobro promovirati na nasem
trzistu.... dokaz da je marketing vrlo bitan :D
Apsolutni offtopic - svojedobno je i Samsung sa monitorima zario i palio
ovim prostorima i svi su se kleli da je to vrhunski monitor... Konacan
rezime - velko sranje od monitora, ali prejak marketing i povoljna kupnja...

Tako da... u pravu si - marketing ce prodat najvece govno i nabit mu
cijenu... Tako to oduvijek...
--
"Mrsavs li ananasog buljija ?" upita balijaa udara grobo cvokoce.
"Nisam ja nikog bombardiro !" rece Albanac trci "Ja samo Samurajo lize bolestanm !" By runf

Damir Lukic, ***@_MAKNIOVO_fly.srk.fer.hr
http://inovator.blog.hr
http://calypso-innovations.blogspot.com/
Old
2013-04-16 12:22:56 UTC
Post by ***@lap
[...]

..
Negdasnji ex-yu, a i poslije, Adidas s tri crte: i za setnju, i za sumu, i
za nogomet po betonu, tenisice moje mladosti, nema vise te kvalitete. A neki
su u njima isli i u rat.
Hellraiser
2013-04-16 14:23:26 UTC
I tada nas je Old počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne škrinje
Post by Old
Negdasnji ex-yu, a i poslije, Adidas s tri crte: i za setnju, i za sumu, i
za nogomet po betonu, tenisice moje mladosti, nema vise te kvalitete. A neki
su u njima isli i u rat.
imam ja adidaske već dulje vrijeme, dugo nisam nešto tako dobro imao.
http://adidas3.blogspot.com/2011/11/adidas-originals-men-top-ten-hi-sneaker.html
nakon raznih pomodnih marki koje bi se raspale unutar 6 mjeseci, ovo je
renesansa. kao kad sam u 90ima kupio prve reebokice :D
And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...
xenn dann
salomonke definitly puštaju vodu, evo četvrti par pa ne valja. još intersport ne uvažava reklamacije nego šalje u zagreb na test...
Zloran
2013-04-15 21:14:09 UTC
jel ima u Rijeci za kupiti salomon tenisica? koji du=C4=87an to dr=C5=BE=
i?

ZTC, onaj ducan sa sportskom opremom.

Inace, kupio sam jedne za 1000kn, rekao skupe su kao sam vrag ali neka m=
i =

traju par godina nece mi biti zao.
Nosim ih 6 mjeseci, pa sad me vec malo i sramota hodati po gradu u njima=
. =

Djon se odvaja, tkanina poderana, pustaju vodu, ono za zatezanje se =

olabavilo (zamjena za vezice) i nemozes kako spada zategnuti tenisicu. A=
=

nosim ih iskljucivo po gradu i nigdje vise. Nije to taj Salomon o kojem =
=

ljudi pricaju, to je neko kinesko smece. **Dalje od njega!**

-- =

Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/
d***@gmail.com
2013-04-15 22:48:33 UTC
ok.. hvala ljudi
Papcina@lap
2013-04-16 07:51:28 UTC
Post by d***@gmail.com
ok.. hvala ljudi
javi dojmove kad bude :D
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
d***@gmail.com
2013-04-16 13:44:00 UTC
pa ja imam speedcross i meni su odlične.. a reko da vidimo jel u Rijeci možda ima u nekim drugim bojama neg kod nas u zg..
Bobo
2013-04-16 15:27:19 UTC
Post by d***@gmail.com
pa ja imam speedcross i meni su odlične.. a reko da vidimo jel u Rijeci
možda ima u nekim drugim bojama neg kod nas u zg..
hmm dakle , popljuvati nesto ( iz ko zna kojih pobuda ) ok ,

no kao sto vi iznosite svoje misljenje , eto tako cu ja iznesti i svoje
misljenje

dakle salomon tenisice , nosim vec dugi niz godina , i to tri vrste

za trcanje po asfaltu , za svaki dan i speedcross za sto bi rekli offroad
zadovoljan vec dugi niz godina , sve su kupljene vani ( austrija ) sa
domacim nemam iskustva , no mislim da velike razlike nema , osim u cijeni

prije tri godine na prednjem dijelu gdje se prsti pregibaju samo naznaka
odljepljivanja ( starost je bila 4 mjeseca , no intenzivnog trcanja ), odneo
u ducan gdje su kupljene , istog trenutka bez pogovora uz ispriku zamjenjene
za bilo koji model koji pozelim bez obzira na cijenu ( zamjenio za jos jedan
par speedcross-a )

dakle prezadovoljan , i nadam se da cu biti jos dugo dugo prezadovoljan

eto toliko
Papcina@lap
2013-04-16 16:52:42 UTC
Post by Bobo
Post by d***@gmail.com
pa ja imam speedcross i meni su odlične.. a reko da vidimo jel u Rijeci
moľda ima u nekim drugim bojama neg kod nas u zg..
hmm dakle , popljuvati nesto ( iz ko zna kojih pobuda ) ok ,
iz svojeg iskustva sa njima, eto zato sam ih popljuvao...
mislim da tenisice koje platim 1000 i nes kuna ne bi smjele propustati
vodu kroz goretex od prvog dana.... to je za pocetak, a o ostalom da
ne pricam opet...

no opet, mozda sam ja te srece pa sam nabasao na lose modele....

ugl, salomon nikad vise :)
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
Bobo
2013-04-16 16:56:12 UTC
Post by ***@lap
Post by Bobo
[...]
-- mislim da si iznimka , a iznimka potvrdjuje pravilo

ugl. salomon zauvijek
bodul69
2013-04-16 20:53:33 UTC
e sad moram i ja komentirati
nosim Salomon xa pro 3d model i to sigurno 10 tak godina
i bila je to ljubav na prvi pogled i obuvanje
prve su prosle sito i reseto,i dan danas ih imam na balkonu ,nemogu ih
baciti...i mehanizam radi kao prvi dan,nigdje odljepljene,malo popucale na
pregibu oko palca ali to smatram normalno nakon toliko vremena
dona vise skoro ni nema..toliko sam ih iznosio
prosle su snjeg ,led ,blato,kamenjar i sjecam se prvi put na terenu
trcanja,hodanja..odlican grip..stvarno neznam o cemu pricate
unistio sam don najvise kad sam poceo biciklirati u njima...pinovi
na pedalama su ih derali
dodatna prednost imaju velicinu na 1/3 broja

e sad moje kupujem vani..i to kad naletim na kakve akcije zadnje brojeve i
sl..cijena ima je otisla u nebo od cca 80 € koliko sam dao za prve sad su
na 145 € za model od gorotexa

ove zime naletim na akciju Salomonki u slo,super cijena ali ne xa pro 3d
nego neki drugi...iii bam tras..katastrofa..cudim se ja ????
i lampica,blink..stavim ja na jednu te a na drugu uzmem za probu nove xa3d
eee to je to..dan i noc razlika
imaju kalup malo siri kod prstiju i to mi odgovara,stoje mi kao salivene
nemoram ni stisnuti spagu i masem nogam i ni makac

tako da ,sve mi diraj ali moje xa 3d pro mi ne diraj

neznam koji model si ti isprobao? sad imam i neke Puma gorotex e te se
sklizu po morome..katastrofa

Btw od kad su Salomonke IN ???
ja ih nosim odkad jos kod nas ih nije ni bilo,sad ih ima intersport i sl
ali nevidim da se reklamiraju i sl..samo su skupe..ako je to znak da su
in...ba neznam,prije bi rekao da su starke ili slicne in

dali je netko probao 5,10 tene..cujem da imaju navjerojatan don,da se
doslovno ljepi za podlogu...biciklisticki model

za nevjerne mogu ih poslikati kako izgledaju nakon dugo vremena ...
nista odljepljeno ni jedan konac poderan..a don potrosen do daske
Yossarian
2013-04-17 06:54:26 UTC
Post by bodul69
dali je netko probao 5,10 tene..cujem da imaju navjerojatan don,da se
doslovno ljepi za podlogu...biciklisticki model
Gdje si ih vidio za kupiti?
--
"The power of accurate observation is called cynicism
by those who have not got it." - G. B. Shaw
bodul69
2013-04-17 11:01:03 UTC
Post by Yossarian
Post by bodul69
dali je netko probao 5,10 tene..cujem da imaju navjerojatan don,da se
doslovno ljepi za podlogu...biciklisticki model
Gdje si ih vidio za kupiti?
Nigdje,samo na netu...full mi ih je nahvalio jedan lik
nisu jeftine a bas nisam za kupovinu cipela preko neta...
volim gurnuti nogu unutra radi razlicitih kalupa velicina i sl
Papcina@lap
2013-04-17 19:02:37 UTC
Post by bodul69
Nigdje,samo na netu...full mi ih je nahvalio jedan lik
nisu jeftine a bas nisam za kupovinu cipela preko neta...
volim gurnuti nogu unutra radi razlicitih kalupa velicina i sl
jep, za 5.10 sam i ja cuo isto da su jako dobre od vise ljudi, najvise
za bike sam cuo pohvala... e sad, jel istina ili ne, bo :)
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
Papcina@lap
2013-04-17 18:59:15 UTC
On Tue, 16 Apr 2013 22:53:33 +0200, bodul69 <***@gmail.com> wrote:

cuo sam od nekoliko osoba pricu da im se kvaliteta izrade strasno
srozala unazad par godina, jel to istina ne znam...

moj prvi model, xa pro 3d ultra 2 goretex, skoro se razbio ispred kuce
na ulici kad sam ih po kisi prvi put obukao, koliko su sklizale...
goretex propustio prvi dan...
iduci model xr crossmax goretex
isto sklizu, goretex pusta od prvog dana, nesto trajnije od xa
modela....
imao nekoliko asics i lasportiva za sumu i nikad im goretex nije
propustio, NIKAD!
i jedne i druge sam kupio preko wiggle.co.uk, dostavljene na EU
trziste... frend isti slucaj sa sklizavim salomonkama imao al on ih je
kupio u intersportu...

e sad, dal se na istok uvaljuje skart roba, ko ce znat..
ja bas i nemam vise volje davat 100-150€ na tenisice da ih testiram
jel valjaju ili ne...
jedino sto mi se svidja kod njih je quicklace sistem i dizajn, koji je
fkt vrhunski...
da imaju dobar marketing, imaju, posebno po utrkama i slicno, a i po
netu na specijaliziranim stranicama za trail running i sl... i sigurno
ih ima vise po treking utrkama nego sto ih je prije bilo...

ps- prodavac u specijaliziranom salomon ducanu u italiji mi je osobno
potvrdio da su salomonke uglavnom losijeg gripa po mokrom terenu od
drugih tenisica... ko oce nek vjeruje, ko nece nemora :)

:-* svima ;)
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
bodul69
2013-04-17 20:05:28 UTC
Post by ***@lap
:-* svima ;)
potpuno kuzim o cemu pricas
Lani sam uzeo Puma betasso 2 tene od goretexa,za smjesnu lovu
na nekoj akciji...i ok su..nikakva voda ni snjeg ove zime nije
prosao kroz njih,grip ok na svim podlogama
i negdje u 2 mj ove godine naletim opet na iste tene zadnji par
za 80% akciji..uzmem ja opet
stare su neke crnosive sa narandastim
nove iste samo plave sare...
i to kao da nisu iste tene,ove nove su doslovno klizaliste cim se malo
smoci asfalt,a kamo li trava ...
nisam mogao vjerovati,skoro sam se polomio...
iste tene ,isti ducan(Hervis u ljubljani)a dan i noc razlika
e sad ti budi pametan...
sta kupiti?
ove zadnje puma sam ubo za 35€ ,sta je smjesno za tene od goretexa,
pa ako nista biti ce za suho,ali...za zamisliti se
Opus Dei
2013-04-18 05:36:06 UTC
Kako pogađaš brojeve preko neta? Nije li malo prerizično?
Papcina@lap
2013-04-19 05:07:49 UTC
Post by ***@lap
i jedne i druge sam kupio preko wiggle.co.uk, dostavljene na EU
trziste... frend isti slucaj sa sklizavim salomonkama imao al on ih je
kupio u intersportu...
Kako pogađaą brojeve preko neta? Nije li malo prerizično?
nije, kad vec znas 6-7 godina koji ti je broj :)
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
Zloran
2013-04-17 05:56:27 UTC
Post by Bobo
hmm dakle , popljuvati nesto ( iz ko zna kojih pobuda ) ok ,
Poslati cu ovdje sliku svojih salomonki od 1000kn kupljenih u Rijeci,
nosenih 6 mjeseci po asfaltu (iskljucivo hodanje, bez trcanja), pa ces
vidjeti moje razocarenje salomon tenisicama.
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/
Papcina@lap
2013-04-17 18:51:02 UTC
Post by Zloran
Post by Bobo
[...]
i ja bi poslao fotku al sad nisu toliko relevantne posto ih koristim
samo za u "polje" nakon sto su se sve raspale....
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><