E da... pošta 2
(prestaro za odgovor)
Dakky
2015-11-11 18:11:11 UTC
Jucer dozivio nesvakidasnji dogadjaj.

Red do šaltera u pošti 2, vani ljudi stoje, do prvog stabla, pa od prvog
do drugog stabla. Brat bratu cca 100 ljudi u redu.

I svi pricaju isto... male paketice koji inace stanu u sanducic, postari
ne ubacuju nego stavljaju zute papirice...

Jel zna netko o cemu se radi, da nije kakav štrajk u pitanju?

Stajao sam 5 min da vidim kojom se brzinom kreće, cca 5 minuta 1 metar.
A minimum 30 metara do šaltera....

Sramota za HP.
n0b0dy
2015-11-12 17:17:30 UTC
Post by Dakky
[...]
Tzv. Small Packet iz inozemstva se poštaru plaća 4,50kn kod uručenja,
ako te nema doma, ostavlja žutu ceduljicu i ti ga besplatno podižeš na
Pošti 2. Naravno kod plaćanja nedobiješ nikakvu priznanicu a kamoli
fiskalni račun. Vjerovano je naša pošta izuzeta od fiskalizacije.
--
┌--------------------┐
│ nitko nije savrsen │
└--------------------┘
Dakky
2015-11-13 03:28:49 UTC
Post by n0b0dy
Post by Dakky
[...]
Nije stvar u tome. Neke stvari nisu ni navedene kao small packet nego
kao tiskanica, obicna kuverta pa ni nju ne ubaci u sanducic nego ostavi
ceduljicu.

Saznao sam u medjuvremenu da ima toliko paketa iz Kine i svijeta, da
postari vise ne nose pakete nego samo ceduljice i da ih ispunjavaju u
pošti, kako paket dođe, tako se ispuni ceduljica za paket... jer da je
previse poste, a premalo postara.
Hellraiser
2015-11-18 21:38:24 UTC
I tada nas je Dakky počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
Post by Dakky
Post by n0b0dy
Post by Dakky
[...]
tko ti je to pričao, vjerojatno poštar? ;)
nek ne sere gluposti nego neka radi posao, za te novce koje troše plus tih
novoizmišljenih 4.5 kn ima da ti donosi u krevet ako treba. ljaga državna,
nikad im nije dosta.
And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...