Elektronicar
(prestaro za odgovor)
Dakky
2015-11-09 17:54:35 UTC
Ima koji na grupi ili netko zna nekoga za zamjenu samo stakla
(digitizera) na HTC Desire 620 i koja bi cijena bila.

U servisu traze 700kn skupa sa LCD ekranom, ali ekran je citav pa ga
nema potrebe mijenjati, a digitizer na eBayu = 10 dolara.

Ima cak i video guide, doduse za 610, ali ne bi se trebalo previse
razlikovati:

Hvala
bodul69
2015-11-10 10:19:20 UTC
Post by Dakky
[...]
razlikovati: http://youtu.be/kqlCRirhp6E
Hvala
kupi komplet ekran sa digitizerom za 40$ ,neznam tko bi se isao s tim
zezati....
probao sam jednom i nikad vise...
cak i sebi sam kupio komplet..i onda je pitanje kako ce raditi na kraju...
i sta kad ne radi nesto dobro,ostane malo zraka ,ili ne radi prednja cam...
neisplati se zajebavati nikome s digitizerom samo...
Dakky
2015-11-10 13:19:55 UTC
Post by bodul69
Post by Dakky
[...]
Ok, ali komplet ekran od 40$ nije kvalitetan kao originalni, u vise
slucajeva sam vidio da matrica ne bude IPS nego TN ili neko jos gore
sranje, boje se ne vide pod kutevima i slicno... zato sam mislio da je
bolje ostaviti postojeci ekran?
bodul69
2015-11-11 07:31:20 UTC
Post by Dakky
Post by bodul69
Post by Dakky
[...]
da...
ali to je stvarno zajebani posao s nesigurnim ishodom...
i tesko je to zaljepiti dobro nazad..kad sam frendu radio na tabletu,
pukao mu je ekran..i shit
kupi digitizer,pa probaj sam..ako zajebes kupi komplet...
netreba ti elektronicar...
malo tko ce se ici zajebavati s tim osim servisa a on se naplati...